ro:evenimente:chestionar-2017

Diferențe

Aici sunt prezentate diferențele dintre versiunile selectate și versiunea curentă a paginii.

Link către această vizualizare comparativă

ro:evenimente:chestionar-2017 [2018/11/17 10:36] (curent)
Linia 1: Linia 1:
 +~~SLIDESHOW~~
  
 +====== Chestionar utilizatori IMI - 2017 ======
 +
 +I. Date despre participantul la chestionar
 +
 +II. Sistemul de informare al Pieței Interne – IMI
 +
 +III. Sesiuni de instruire
 +
 +IV. Modulul de alerte
 +
 +V. Modulul de cereri de informații
 +
 +VI. Chestionarul electronic
 +
 +===== I. Date despre participantul la chestionar =====
 +
 +Autoritatea competentă sau relevantă
 +
 +Data înregistrării utilizatorului
 +
 +Rolul utilizatorului
 +
 +Module IMI utilizate
 +
 +===== Autoritatea competentă sau relevantă =====
 +
 +1. Ce tip de instituție reprezentați?​
 +  * Universitate -- 30,9%
 +  * Inspectorat Școlar -- 21,3%
 +  * DSP -- 10,7%
 +  * AJPIS -- 11,3%
 +  * AJOFM -- 9,3%
 +  * altele -- 16,5%
 +
 +===== Data înregistrării utilizatorului =====
 +
 +2. De cât timp sunteți utilizator IMI?
 +  * mai puțin de o lună -- 6,1%
 +  * mai puțin de 6 luni -- 6,1%
 +  * mai puțin de 1 an -- 16,7%
 +  * mai puțin de 2 ani -- 44,7%
 +  * mai mult de 2 ani -- 19,8%
 +  * nu sunt utilizator desemnat -- 6,5%
 +
 +===== Rolul utilizatorului =====
 +
 +3. Care este rolul dumneavoastră de utilizator în IMI?
 +  * drepturi de administrare -- 42.4%
 +  * drepturi de gestionare -- 52,3%
 +  * drepturi de vizualizare -- 34,7%
 +
 +===== Module IMI utilizate =====
 +
 +4. La ce module aveți acces în IMI?
 +  * cereri de informații -- 87,8%
 +  * alerte -- 57,3%
 +  * notificări -- 55,7%
 +  * registre -- 24,4%
 +  * card profesional european -- 6,5%
 +  * RegProf -- 11,5%
 +
 +===== II. Sistemul de informare al Pieței Interne – IMI =====
 +
 +Conectarea la Sistemul IMI - Probleme cu conectarea
 +
 +Utilitatea IMI
 +
 +Asistența tehnică
 +
 +Materiale informative în format electronic
 +
 +Relevanţa informaţiilor din paginile web
 +
 +Informaţii solicitate
 +
 +Accesibilitatea paginilor web
 +
 +===== Conectarea la Sistemul IMI =====
 +
 +5. Cât de des vă conectați la IMI?
 +  * zilnic -- 2,5%
 +  * săptămânal -- 8,1%
 +  * de câte ori primesc o notificare pe e-mail -- 77,5%
 +  * nu am avut nevoie să mă conectez -- 14,8%
 +
 +===== Probleme cu conectarea =====
 +
 + 6. Care sunt dificultățile pe care le întâmpinați la conectarea în IMI?
 +  * am uitat numele și/sau parola de utilizator -- 41,2%
 +  * am uitat codul de securitate -- 27,8%
 +  * nu știu cum să mă conectez -- 25,8%
 +  * altele: rulează greu la accesare, nu am dificultăţi de conectare, nu a mai funcţionat parola veche, am uitat să mă conectez
 +
 +===== Utilitatea IMI =====
 +
 +7. Cât de util vă este Sistemul IMI?
 +  * foarte util - îl folosesc des pentru a primi răspunsuri la întrebările pe care le are Autoritatea pe care o reprezint -- 10,4%
 +  * util - l-am folosit uneori pentru a primi răspunsuri la întrebările pe care le are Autoritatea pe care o reprezint -- 32,2%
 +  * puțin util - Autoritatea pe care o reprezint răspunde doar la întrebările pe care alții le adresează -- 57,8%
 +
 +===== Asistența tehnică =====
 +
 +8. Pe cine contactați atunci când aveți nevoie de asistență tehnică?
 +  * Comisia Europeană -- 0,4%
 +  * Coordonatorul national IMI -- 50,7%
 +  * CNRED -- 52,6%
 +  * utilizatorul local cu drepturi de administrare -- 15,6%
 +
 +===== Materiale informative în format electronic =====
 +
 +9. Care este adresa de internet pe care o utilizați pentru a găsi materiale informative pentru asistență tehnică?
 +  * http://​ec.europa.eu/​internal_market/​imi-net/​index_ro.htm -- 31,6%
 +  * http://​europa.eu/​youreurope/​citizens/​work/​professional-qualifications/​european-professional-card/​index_ro.htm -- 8,4%
 +  * https://​cnred.edu.ro/​imipqnet/​ -- 84%
 +
 +===== Relevanţa informaţiilor din paginile web =====
 +
 +10. Ați găsit pe site-ul CNRED informațiile de care aveți nevoie pentru a formula răspunsuri la cereri IMI?
 +  * da -- 45,6%
 +  * nu -- 1,8%
 +  * cu dificultate -- 5,5%
 +  * nu am căutat -- 47,1%
 +
 +===== Informaţii solicitate =====
 +
 +11. Ce informații doriți să fie postate pe site-ul CNRED?
 +  * Exemple de cereri care au fost transmise şi rezolvate sau respinse, pentru a înţelege mai bine (mai practic) schimbul de informaţii dintre AC
 +  * Informaţii,​ prezentări referitoare lagestionarea IMI şi RegProf
 +  * Date de contact pentru asistenţă
 +  * Legislaţia cu privire la nomenclatoare,​ titluri conferinţe,​ etc.
 +  * Noutăţile care apar în domeniu
 +  * Procedura pas cu pas pentru fiecare situaţie
 +  * Exemple de bună practică, cazuri problemă (posibile încercări de fraudă)
 +  * Tehnice
 +
 +===== Accesibilitatea paginilor web =====
 +
 +12. Ce modificări ar trebui aduse site-ului CNRED/​imipqnet pentru a simplifica accesul la informațiile necesare?
 +  * Adăugarea informaţiilor noi în timp util
 +  * Accent pe grafic
 +  * Informaţiile să fie prezentate mai simplificat/​concret multe link-uri accesezi site-uri în limba engleză
 +  * Modificări în concordanţă cu evoluţia pe piaţa muncii şi a tehnologiei IT
 +  * Materiale de informare/​ghidurile - se ajunge dificil la ele
 +
 +===== III. Sesiuni de instruire =====
 +
 +Participarea la sesiunile de instruire
 +
 +Necesitatea sesiunilor de instruire
 +
 +Periodicitatea sesiunilor de instruire
 +
 +Locaţiile sesiunilor de instruire
 +
 +Conţinutul sesiunilor de instruire
 +
 +Durata sesiunilor de instruire
 +
 +Utilitatea sesiunilor de instruire
 +
 +===== Participarea la sesiunile de instruire =====
 +
 +13. Ați mai participat la o sesiune de instruire organizată de CNRED?
 +  * da -- 65,8%
 +  * nu -- 34,2%
 +
 +===== Necesitatea sesiunilor de instruire =====
 +
 +14. Considerați utilă organizarea de sesiuni periodice de instruire?
 +  * da -- 97,6%
 +  * nu -- 2,4%
 +
 +===== Periodicitatea sesiunilor de instruire =====
 +
 +15. Cu ce frecvență apreciați că trebuie organizate sesiunile de instruire?
 +  * anual -- 39,6%
 +  * ori de câte ori apar versiuni noi -- 60,8%
 +  * ori de câte ori se schimbă utilizatorii -- 14,5%
 +  * nu sunt necesare -- 1,1%
 +
 +===== Locaţiile sesiunilor de instruire =====
 +
 +16. Unde preferați să se organizeze sesiunile periodice de instruire?
 +  * București -- 41%
 +  * în locațiile precedente -- 42,4%
 +  * altele: Iaşi, Timişoara, în fiecare judeţ, pe regiuni, oriunde (pentru acces rapid), localităţi care să ofere condiţii de prezentare a informaţiilor şi să fie la distanţe cât mai mici de oraşele din zonă, Sinaia, Felix, Braşov (Poiană), Vama Veche, Braşov, Cluj-Napoca,​ Sibiu, Sinaia/​Predeal,​ Sibiu, Braşov (regiunea Centru), diverse oraşe, după caz în funcţie de participanţi,​ să existe o propunere de cazare dacă instruirea durează 2 zile
 +
 +===== Conţinutul sesiunilor de instruire =====
 +
 +17. Pe ce trebuie pus accentul la sesiunile periodice de instruire?
 +  * aspecte tehnice -- 43,9%
 +  * studii de caz -- 87,7%
 +  * legislație europeană -- 30,2%
 +  * legislație națională -- 23,9%
 +  * altele: corelare între cele două legislaţii,​ sesiuni distincte pentru fiecare tip de instituţie (pe domenii de activitate),​ procedura pentru gestionare Sistem IMI - exemple, instruire interactivă pe caz concret, prezentare exemple
 +
 +===== Durata sesiunilor de instruire =====
 +
 +18. Care considerați că este durata optimă a unei sesiuni de instruire?
 +  * 1 zi -- 29,9%
 +  * 2 zile -- 66,9%
 +  * altele: 3 zile, 3-4 zile, 1 săptămână,​ după caz pe tipuri de instituţii
 +
 +===== Utilitatea sesiunilor de instruire =====
 +
 +19. Cât de utile au fost sesiunile de instruire la care ați participat?
 +  * foarte utile -- 49,8%
 +  * utile -- 45%
 +  * mai puțin utile -- 4,8%
 +  * deloc utile -- 0,4%
 +
 +===== IV. Modulul de alerte =====
 +
 +Alerte primite
 +
 +Alerte trimise
 +
 +Gestionarea alertelor
 +
 +===== Alerte primite =====
 +
 +20. Autoritatea pe care o reprezentați a primit alerte prin Sistemul IMI?
 +  * da -- 50%
 +  * nu -- 37,7%
 +  * nu știu -- 12,3%
 +
 +===== Alerte trimise =====
 +
 +21. Autoritatea pe care o reprezentați a transmis alerte prin Sistemul IMI?
 +  * da -- 3,9%
 +  * nu -- 81,4%
 +  * nu știu -- 14,7%
 +
 +===== Gestionarea alertelor =====
 +
 +22.Autoritatea pe care o reprezentați are Proceduri/​Norme metodologice pentru gestionarea alertelor IMI?
 +  * da -- 13,5%
 +  * nu -- 65,8%
 +  * nu știu -- 20,7%
 +
 +===== V. Modulul de cereri de informații =====
 +
 +Cereri de informații primite
 +
 +Cereri de informații trimise
 +
 +Gestionarea cererilor primite
 +
 +===== Cereri de informații primite =====
 +
 +23. Autoritatea pe care o reprezentați a primit cereri de informații prin Sistemul IMI?
 +  * da -- 69,1%
 +  * nu -- 23,6%
 +  * nu știu -- 7,3%
 +
 +===== Cereri de informații trimise =====
 +
 +24. Autoritatea pe care o reprezentați a transmis cereri de informații prin Sistemul IMI?
 +  * da -- 13,8%
 +  * nu -- 72,1%
 +  * nu știu -- 14,5%
 +
 +===== Gestionarea cererilor primite =====
 +
 +25. Care este motivul principal care generează depășirea termenului legal de răspuns (prevăzut de Regulamentul European)?
 +  * lipsa informațiilor necesare formulării răspunsului -- 46,7%
 +  * timpul prea scurt pentru colectarea informațiilor necesare formulării răspunsului -- 56,2%
 +  * altele -- 14,5%
 +
 +===== VI. Chestionarul electronic =====
 +
 +Cele 296 de răspunsuri analizate pentru chestionar le regăsiți la adresa https://​docs.google.com/​forms/​d/​1LN1VWSfnjwdgOggc1wGBt2S-_dBV_pTvYv-_w9TwRs8/​viewanalytics
  • ro/evenimente/chestionar-2017.txt
  • Ultima modificare: 2018/11/17 10:36
  • (editare externă)